ny uke – nye muligheter

Vondt i hode har dagen i dag bestått av, men disse blomstene gjorde dagen min litt bedre! Peoner <3

Jeg vet ikke hva det er med denne dagen, men jeg bare føler meg skikkelig dårlig. Jeg er ikke syk (feber, vondt i halsen, hoste..), men jeg er skikkelig sliten og ja. Huff, glad det ikke er denne formen hver dag. Selv om dette ikke har vært en av de bedre dagene trøster jeg med at dette bare er en dag av mange. Jeg gjorde et forsøk på en gåtur i fin været, og det satt en liten tass pris på. Vi var også en tur innom hundeparken og i dag hilste vi på en liten søt hund som var veldig interessert i Ziva.

Turen gikk fra hundeparken til Karljohansvern. I dag har jeg egentlig fått til mye. Jeg har vært i butikken å handlet, innom Clas Ohlson og vært en tur hos papsen. Jeg handlet i dag disse øreproppene fra JBL. Mitt gamle beats headsett gikk i stykker her om dagen så det var på tide med nye. OBS! Se på pakken hvis du skal kjøpe fra JBL. Noen er treningspropper, mens andre er mer hverdagspropper. Jeg var i ferd med å ta med feil propper nemlig. Jeg valgte disse som var til trening til slutt. Det ligger med en ekstra støtte til øret som er gull verdt!

Veldig fornøyd med disse!

Jeg tar det veldig med ro i dag. Det tikker ned til 17. mai. Jeg er veldig glad i denne dagen, og ja! Det blir hyggelig med mat og feiring hos kjæreste og med familien. Jeg har ikke handlet inn til 17. mai enda, men det er heldigvis en dag igjen før det braker løs. Det har vært nok en dag med fint vær, og det er så fint ute når det er sånn som nå! Håper været holder seg til 17. I dag holder jeg meg bare hjemme, ikke stort mer å få gjort eller få ut av denne dagen merker jeg.

Klokka har blitt litt over 19.00 her nå (bilde fra tidligere i dag). Ha en fin kveld!

<3 Ingrid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg