helg og planer

Helgen er her og jeg har virkelig helgevibber! Det går mot sommer og det merkes på humøret! Jeg har vært en tur hos pappa i dag, pratet og tatt en kaffe☕️ Ziva er med, og hun kjente også på varmen i dag!

Planene i dag er grilling! Altså kan ikke klage når det er 20 grader og sol! Jeg har vært i butikken med Cato å handlet inn til helgen, mens Ziva koser seg hos bestefar. Å ha en valp på 17 uker er ikke bare bare! Deilig å få litt tid for meg selv innimellom. Nå er det skolisser og bukseben som er spennende og godt å bite i🙄 Jeg har en oppgave der!

Jeg har gledet meg litt ekstra til denne helgen. Ikke bare det at det er et bruktmarked i byen jeg skal besøke, men også konfirmasjon og Eurovision (starter lørdag kl.21.00). Jeg har en klar favoritt i år, heier selvfølgelig på Norge, men Sverige har som nevnt en sinnsyk bra artist og sang.

Blir spennende!

Utenom dette blir det bare en rolig Fredag. Jeg kjenner at dagene går så fort og at det er deilig å bare roe helt ned.

Jeg har farget håret, lakket negler, klippet klør på Ziva, ryddet og laget mat. Til lunsj ble det faktisk en macaroni og ost. Denne er veldig god, super enkel å lage og til en grei pris.

Det er ikke hver dag jeg har dette til lunsj, men jeg hadde ikke så mye i skapet og butikken virket flere hundre meter unna så ja. Enkelt i dag:)

Jeg drømmer litt om dagen. Jeg har så lyst til å ha en ny hobby! Jeg er litt usikker på hva det skal være, og syns egentlig det er litt spennende. Å ha en plan om å finne ny hobby altså:) Jeg skal bruke litt tid på dette prosjektet. Ting jeg har vært inne på: språkkurs, dansing, maling… Ja, det har vært litt andre temaer også, men jeg lurer på en av disse nevnt over. Jeg har jo treningen, men det er blitt litt.. hva skal jeg si… jeg er litt lei. Jeg tenker at det er sunt for meg å ha noe annet for en periode nå, også kanskje dra tilbake på trening når motivasjonen og alt er bedre.

Jeg har veldig mye energi i dag (det er sikkert sola og varmen) og det er bare så lenge siden jeg har følt det sånn. Jeg håper det varer og at sommeren er her for å bli nå. Ikke no snø nå! Da hadde det faktisk rabla for meg. Flyttet til Granka!

Hade!

Neida, Norge er vakkert og det er allerede diskutert  med noen venner, utflukter til forskjellige steder. Det er en foss i Østfold som ser skikkelig stilig ut!

Dette er Elgåfossen og er Østfolds høyeste uregulerte fossefall med en fallhøyde på 46 meter. 

Ønsker deg en god helg!

<3 Ingrid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg