En dag på hytta

Jeg er så heldig som har muligheten til å dra på en hytte. Jeg bare elsker denne plassen, og været har jo bare vært helt fantastisk. Endelig er sommeren her! Jeg kan nesten ikke tro det! Men det er sant! Jeg håper på mange turer ut i hit i sommer! Ja, for planleggingen av sommeren er i gang. Jeg kan avsløre at det blir en tur utlandet og at det blir flere turer ut i skog og mark. Hvis ikke det blir hytta så blir det telting har vi bestemt. Det er så mange fine plasser sørover så det håper jeg på at vi får til! TIPS! Det er gull å planlegge sommeren så man får mest ut av soldagene. Det er selvfølgelig ikke alltid det treffer med været, men det å planlegge gjør det enklere å nyte sommerdagene. Det er spådd en god sommer i Norge i år. Håper det blir en knall sommer!

Helgen har bare vært rolig, med masse god mat og hyggelig besøk:)

Her sitter jeg på verandaen og spiser litt lunsj før Cato og meg får besøk av min stesøster, bror og tantebarn. På grillen ble det pølser, grillskiver, scampi og biff. Masse digg for å si det sånn!

Ziva likte også hytta. Det var hennes første tur ut hit <3 Hun var har levd livet i helgen for å si det sånn… med kongler, kvister og gress. Ja, for gress er noe av det bedre. Hun var til og med uti vannet og vasset litt. Deilig for henne å kjenne på sol og sommer tenker jeg. Jeg bor i byen så dette er et miljøskifte for henne. Jeg merker nå at hun har en helt annen energi når vi er hjemme igjen. Veldig mye energi her, hehe!

Jeg innså etter hvert at jeg hadde tatt på meg (og med) aaalt for mye klær. Det måtte et bad til! Jeg kan si det fortsatt er kaldt, men det er jo veldig forfriskende!

Så her har vi altså sittet, spist og spilt brettspill. Jeg gleder meg enda mer til varmen er her for fullt (forhåpentligvis) så det blir enda mer bading! Jeg elsker nemlig å bade! Det ble ikke noe fisk på oss selv om vi stod å kastet snøret i noen timer. Jeg fikk en, men mistet den på vei opp på land. Så null fisk, men masse fisk i vannet! Litt nedtur, men til gjengjeld så vi en sel! Herregud, jeg trodde det var en hval, men så sa Cato at det var en sel. Jeg syns den så større ut, men det er vel ikke så mange hvaler så nærme land… Så ja, vi har kost oss masse med spill og grilling denne helgen.

Jeg fikk også med meg litt krim på tven. Jeg syns det er så hyggelig med litt film på hytta, så det ble en film med Poirot (favoritt film/serie).

Søndagen er her og planen er å spise pizza.

Håper du har en fin søndag!

<3 Ingrid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg