17. mai!

17. MAI

For en dag!

Jeg våknet egentlig ganske tidlig, og fikk på meg kjolen ganske kjapt. Jeg luftet Ziva, og lagde ferdig frokosten. Jeg tenker frokosten var klar rundt kl.11.00. Turen gikk så videre til byen for å se på tog og marinemusikken. Jeg hadde Ziva i sekk på ryggen, og byttet på med Cato om å ha sekken. Fungerte kjempe fint! Hennes første 17. mai feiring i år <3 Jeg møtte et vennepar av meg i byen, og deres lille gutt. Veldig hyggelig å hilse på!

Turen gikk videre til mamma hvor vi spiste mat, og pratet i noen timer. Tiden fløy plutselig fra oss, og jeg kom på bordet vi hadde booket på redningen snart var klart. Det ble bestilt taxi, og broren min ble med oss til redninga hvor vi hadde bestilt bord til kl. 18.00. Her kom etterhvert mamma og min stefar hvor det ble en livat kveld! Her møtte jeg også flere kjente som var veldig hyggelig!

Her er noen bilder fra dagen.

En veldig hyggelig dag!!

Så er det blitt 18. mai, og jeg sitter enda ved frokostbordet med frokosten foran meg. Jeg er ikke dårlig etter i går, men litt sliten er jeg. Jeg tenker at det blir en rolig dag i dag. Deilig å ha kjæresten hjemme <3

Jeg tenkte å vise plantene jeg har hjemme! Jeg bare digger grønnplanter, og har som mål å fylle leiligheten. Jeg kommer til å lage et innlegg senere med grønnplantene jeg har, og hvilke jeg ønsker meg. Ha en fin dag!

<3 Ingrid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg