mine favoritt parfymer

I den siste tiden har jeg brukt mye tid på å finne produkter jeg kan ha lenge, og som jeg ikke blir lei av. Det kommer an på om det matcher det jeg allerede har, og om det er litt volum på produktene. Jeg er helt nerd på dette å sette sammen antrekk, sminke og parfyme. Finne smarte produkter, og sette i sammen noe jeg har fra før med noe nytt. Jeg bare elsker det! Da er jeg både økonomisk, og får en litt mer “glammet” look.

Jeg har lært mye igjennom feil kjøp, og ting jeg blir lei av. Jeg har lært (det viktigste jeg har lært!) at jeg er lys i huden! Jeg kan ikke ha farger som oransje, rødt eller gull. Får jeg noen av disse fargene på meg ser jeg ut som en tufs. Jeg var en gang på en sminkebutikk for lenge siden, jeg var vel 14. Damen som stod i butikken tok armen min å så på blodårene mine, på underarmen vel og merke. Hun sa noe som skulle være med meg helt til den dag i dag, og det var at jeg hadde en blå/grønn farge på huden. Hvis man så på der blodårene går ved håndleddet. Jeg kler derfor best kalde farger: blå, lilla, rosa osv. Dette var en åpenbaring for meg, og du kan lett sjekke dette selv! Bare se på blodårene på underarmen.

Jeg har igjennom årene skaffet meg noen favoritt parfymer jeg ikke kan leve uten! Jeg har tre soleklare favoritter.

Mitt første valg altså den jeg bruker mest er COCO CHANEL MADEMOISELLE. Dette er den jeg har brukt mest og lengst. Jeg blir stoppet på gaten av denne her!

CALVIN KLEIN DEEP EUPHORIA Denne har jeg på kun ved fine anledninger siden den er så syykt god. Jeg har litt problemer med å finne denne parfymen, og derfor er jeg veldig sparsom.

Min nyeste parfyme PACO RABANNE PURE XS. En duft jeg også blir stoppet på gaten av. En helt nydelig parfyme!

Jeg elsker parfymer, men bruker det ikke hver dag. Jeg er ganske (igjen) økonomisk av meg, og ja.. Jeg tenker mye på penger. Jeg vet at hvis jeg hadde brukt parfyme hver dag, hadde jeg gått tom etter bare en kort stund. Så derfor velger jeg å bruke det kun innimellom. Det samme gjelder sminke. Jeg har lavt forbruk på sminke.

Jeg har funnet en deo som jeg syns er veldig god, og denne bruker jeg hver dag. Det er en deo fra VERSACE som jeg syns er drit god.

Jeg liker denne og samme variant i rosa innpakning. Jeg kommer nok ikke til å slutte med den med det første. En rutine jeg syns er kjempe ålreit å ha.

<3 Ingrid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg